Un sistem inovativ de comunicare in deservirea clientilor
In epoca vitezei, timpul este pretios! Zilnic apar noi inovatii ce au ca scop simplificarea si imbunatatirea calitatii vietii. Asadar, pentru a economisi, in primul rand timp, a fost necesara eficientizarea comunicarii dintre clienti si personalul de deservire. Aceasta nevoie, a dus la conceperea si realizarea unui sistem de apelare a chelnerilor/ospatarilor.
Sistemul Gemi 841, odata instalat si utilizat, va deveni indispensabil afacerii dumneavoastra. Domeniile de aplicabilitate sunt numeroase si se adreseaza in special:
Pentru clienti, reprezinta un mod facil, discret si modern de solicitare a unui serviciu. De multe ori, dorinta de a plasa o noua comanda dispare din cauza comunicarii care nu se realizeaza rapid si eficient. Drept pentru care, sederea se va incheiea cu cererea notei de plata. Cel mai mare impact in crearea unei opinii despre un anumit local, il au serviciile de deservire. Imbunatatind acest aspect, va puteti ridica la asteptarile chiar si celor mai pretentiosi clienti.
Un alt aspect extrem de important este monitorizarea si analizarea ulterioara a apelurilor cu aplicatia software GemiLink Manager, instrument de management modern. Prin urmare, GemiLink va permite sa urmariti cu atentie si sa comparati situatiile inainte si dupa instalarea sistemului de apelare.
Implementarea acestui sistem de apelare este considerat a fi mai mult o necesitate decat un confort care va creste atat frecventa clientilor cat si volumul vanzarilor.