Apelare rapidă chelneri / ospătari
fidelizarea clienţilor depinde în primul rând de promptitudinea şi grija cu care sunt serviţi de către chelneri sau ospătari
Prin natura obligaţiilor ce îi revin, chelnerul trebuie să se împartă între zona clienţilor (terasă) şi bucătărie sau bar, astfel că se întâmplă adesea să nu fie întotdeauna acolo unde clienţii au nevoie de serviciile lui.
Pentru a evita situaţiile neplăcute, în care clienţii trebuie să aştepte până când un chelner vine să ia comanda, sistemul de comandă ospătari / chelneri Gemi 841 pentru terase vine cu soluţia montării unui buton de apel la masa clienţilor.
Sistemele wireless de apelare chelneri sau ospătari Gemi 841 rezolvă problema aşteptării îndelungate cu ajutorul Butonului de apel de pe masă, prin intermediul căruia clientul iniţiază apelul către chelner, înştiinţându-l astfel că are nevoie de serviciile sale.
fidelizarea clienţilor depinde în primul rând de promptitudinea şi grija cu care sunt serviţi de către chelneri sau ospătari
posibilitatea de a apela chelnerul prin acţionarea unui buton şi sosirea promptă a acestuia oferă clienţilor garanţia calităţii servirii
cheia succesului constă în managementul eficient al personalului de servire şi gestionarea gradului de ocupare al terasei