Hoteluri

Staţie de apel wireless pentru personalul hotelier

Problemă: la recepţie soseşte un nou client. Recepţionera doreşte să ia cât mai repede legătura cu o cameristă pentru a-i transmite să pregătească urgent camera. Insă…hotelul e mare… iar camerista e pe undeva şi face curăţenie….

O staţie de apel wireless ce transmite mesajul de la recepţie către Pager-ul cameristei va rezolva problema într-o manieră simplă, elegantă şi rapidă prin acţionarea unui Buton de Apel.

De asemenea, serviciul „room service” va fi mult mai prompt dacă oaspeţii hotelului au la dispoziţie un buton de apelare rapidă in cameră. Prin sistemul wireless de apelare „room service” chelnerul va fi primi un semnal prin Pager-ul său că oaspeţii au nevoie de serviciile sale.

Gemi 841 – sistem wireless de comunicare în hoteluri

Sistemul de apel chelneri şi personal hotelier Gemi 841 este destinat unităţilor mari de cazare şi servire, unde este nevoie de o modalitate simplă şi rapidă de comunicare atât pentru întreţinerea camerelor, serviciul „room service” sau pentru restaurantul hotelului, astfel încât personalul să-şi poată primi şi servi oaspeţii cu promptitudine.

La fel de importantă este şi posibilitatea de a gestiona şi monitoriza gradul de ocupare al hotelului ori al restaurantului şi promptitudinea cu care personalul işi indeplineste sarcinile, prin dispozitivul GemiLink de conectare la computer.

Beneficiile sistemului GEMI 841 pentru hoteluri

Staţie wireless pentru hoteluri

comunicarea rapidă şi eficientă între personalul hotelier, între oaspeţi şi chelneri sau ospătari este o condiţie vitală pentru calitatea serviciilor oferite

Pager apelare ``room service``, chelneri, ospătari

personalul ce dispune de un pager ce-i transmite semnale şi informaţii de la superiori şi de la clienţi işi va indeplini mai bine sarcinile

Managementul activităţii personalului

managementul calităţii serviciilor prin sistemul wireless Gemi 841 este unul dintre atuurile unui hotel ce reuşeşte să-şi atragă şi să-şi fidelizeze oaspeţii